Hejdå hundligan!

Efter en lång och skön helg i Hållsta är det nu dags att tuffa tillbaka till Öret. Har passat på att duscha hundarna i mammas hunddusch så jag ska låta dem torka lite bara innan jag far. I sista stund kom jag på att det vore kul att ta en bild på hela hundgängen nu när alla för en gångs skull är samlade.

Sagt och gjort fångade jag in Malin som fick agera fotograf medan jag fixade och trixade med placeringar, ben, förmanade "stanna kvar" och försökte få allas uppmärksamhet. Det är ingen lätt match att få alla att sitta stilla och titta in i kameran inte!


Här har vi dom, fr. v: Remy, Bess, Tino, Magda, Doris och Billy. Framför posar Nell och Kevin.
Kevin var helt i gasen och hade svårt att sitta still, trots sin ålder på 11 år, därav hans udda placering.

 
Till vänster syns mor och dotter. Nell 8 år och morsan Bess 11 år

Till höger sitter söt-Billy. Efter att jag hade sagt "varsågod" till hela ligan for alla ner för trappen, förutom Billy. Han satt kvar för säkerhets skull, bara för att dubbelkolla så att det inte skulle bli fel...

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

haha vi umgås ju rätt mkt med Billysonen Oscar, kan väl erkänna att jag blir så full i skratt varje gång du fotat Billy eller som nu, med varsågod kommandot! De är så lika!



Ha en fin dag! // Johanna och Viggo

2009-03-04 @ 15:30:07
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/
Postat av: Sara

Ne men vilka fina voffsar!

2009-03-04 @ 17:38:21
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Anna o Moa

Åhå! Har du fixat så att man kan se din sida nu!!? Vad bra! Tack för raderna i min blogg. Det är onekligen lite jobbigt just nu men man försöker ta en dag i taget. Blev lite krisartat i förra veckan mest pga av den sabla läkaren som skrämde upp oss. Usch och fy..



Hoppas att ni mår bra iaf, och alla vovvarna. Ge Billy en bamsekram från mig!

/Anna o Tim

2009-03-05 @ 20:46:49
URL: http://www.russellbiten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0