Crufts

Idag var första dagen på årliga Crufts - världens största återkommande hundevent? Detta innebär för mig hetsläsning av diverse bloggar, kolla videoklipp och drömma mig bort. Jag har besökt Cufts en gång i mitt liv, för två år sedan, och hoppas på många fler besök i framtiden. Imorgon sätter sig min kära mor på ett plan till England och jag är mäkta avundsjuk.

Phillippa, som jag spenderade en höst som elev hos, är där liksom föregående år för att hålla en demo om hur retrievers och spaniels används i jaktligt syfte. Därför väcker Crufts alltid sentimentala känslor i mig. Jag längtar tillbaka till England, retrieverträning, jakter och field trials...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0