Agilitykväll på EBK

Vecka 26 åker Billy och jag till Gotland och tävlar agility. Har känt lite småpanik över att vi tränat dåligt, men efter ett par avstämningar på banan känner jag mig lugnare igen. Grabben kommer ihåg sin grundträning och bara jag gör rätt och håller mig till mitt system lyssnar han fint på mina signaler. Gungan är och förblir akilleshälen och jag erkänner villigt att jag är för lat för att lägga träna om den just nu. Kanske orkar senare, bu kör jag enligt det-får-bära-eller-brista-principen.

Ikväll tränade jag ihop med Anna&Hera, Lisa, Teja&Pugh och Mikaela&Flashi. Även om vi kanske inte gav varandra så mycket respons, vilket kanske hade varit önskvärt, fick Billy iallafall träna ihop med andra hundar!


Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Hamnade är av en slump och tänkte iaf bara lämna en liten kladd :) Fin blogg och många fina bilder att kika på :)

2009-06-10 @ 14:22:59
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Mikaela

förlåt, jag lovar att jag kan peta i er träning nästa gång. :) Blev lite paff av hur låg Flashi var bara.

Lycka till på Gotland nu, och så får vi höras om träning framöver.

Kram!

2009-06-20 @ 23:06:38
URL: http://www.elegantdogs.se
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg?

Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda!

Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-20 @ 23:10:10
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0