Grattis till mina fina djur!

Den 26 juni fyllde Billy 6 och idag fyller Nellan 9. Idag firade jag dem båda genom att ta med dem till bryggorna och bada. Bryggorna är två långa båtbryggor där vi brukar sim-motionera hundarna. De älskar bryggorna och darrar av förväntan när man tar ut dem ur bilen. På frisignal får de sedan kuta ut på en av bryggorna och hoppa i från kanten längst ut för att sedan simma in och rusa ut igen. Efter några varv brukar de vara rätt trötta och mest strosa på bryggan eller bada i strandkanten. Då kan man passa på att hoppa i böljan själv, vilket Malin och jag gjorde idag!

 
Fina djur i sanden på standen på Gotland!

Kommentarer
Postat av: Nadine med Timmy & Vic

Hej! En fråga bara... Kommer Eskilstuna BK ha en klass3 x 2 tävling i slutet av augusti?? Det står med i tävlingskalendern men hittar ingen anmälning eller info... Vänligen besvara mig i min gästbok!! :) Hoppas du har haft det kanon på Gotland, det ser ut så på bilderna iaf :) Kram Nadine

2009-06-29 @ 18:28:58
URL: http://www.nogg.se/timmyochvic
Postat av: Sara & James

Mums vilka fina bilder. Vad jag kan förstå är ni nöjda med er tripp på Gotland. Det låter härligt det :) Grattis i efterskott till båda vovvarna från oss!

2009-07-01 @ 18:15:42
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0