Storlien here I come!

Sista rycket nu innan vi avgår från tandlavägen för att påbörja resan till Storlien. Först bil till Eskilstuna, därifrån tåg till Stockholm för att därifrån slutligen ta nattåget till Storlien. YES! Väskan är packad och jag pillar bara med lite små förberedelser nu...

Idag tog vi tre systrar en roadtrip till Öret för att köra dit lite möbler åt mig och så skulle jag lämna in min hemtenta. Det var dock stängt (snopet!) så nu håller jag på och fixar ett kuvert till den istället. Farkost för dagen var ingen mindre än min kära Les Oples, känns numera rätt vemodigt att köra den eftersom den är inne på sista rycket. Runt 20 januari får den sin dom på bilbesiktningen, men men...

 
 

Nu får ni klara er utan mig ett tag då Stolien vi inte har nått internet i Storlien!

Kommentarer
Postat av: Sara & James

Nu saknar vi en lång skogspromenad i er sällskap, när ses vi i Örebro? :) Vi dyker upp den 6:e som planerna ser ut just nu.

2009-01-03 @ 21:59:04
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0