Segomegodag

Tror jag att det kommer att bli idag... faktiskt rättså skönt. Har inget inplanerat förrän ENTER klockan sju ikväll. Fram tills dess tänkte jag mest läsa lite till morgondagens föreläsning, handla och så.

Igår var en händelserik dag när jag tänker tillbaka. MKV B kursen kickade igång med kursintro och föreläsning om offentlighetsteorin. Efteråt sprang alla och kollade tentan som hade kommit. Och vet nu!? Jag hade fått VG! Skitkul och lika oväntat. Det innebär att jag har fått VG på 24 poäng och G på 6 poäng på hela MKV A kursen och jag tror att det räcker till ett VG...

 Ida och jag spenderade väl typ en timme (!) sammanlagt i olika köer för att få tag på böcker och kompendium under dagen också. Sen var jag hem en sväng för att promenixa och gosa med världens finaste Nell. Vid halv sju var det dags att knata till skolan igen och hämta matpaket och ett gäng utbytesstudenter+Brita. Vi gick hem till mig tillsammans och lagade mat och chillade. Det var trevlligt men tyvärr kom en fruktansvärd huvudvärk sakta krypande, men det var ju bara att svälja en alvedon och gilla läget. Nell tyckte det var jättekul med så många besökare. Vid tio drog sig de sista hemåt och jag däckade ihop på soffan ett tag inna jag orkade diska...

Imorgon kommer Billy-bonken hit. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0