Ljusa framtidsutsikter såhär på kvällskvisten

Ja, nu sitter jag här hemkommen från kår-premiären och väntar på mina pommes i ugnen. Eftersom jag under kvällen blivit kallad både "Jenny-hund" samt "Golden retrievern" OCH fått aningen svidande kritik för att mina blogginlägg till 95% handlar om mina fyrbenta tänkte jag att detta inlägg skulle bli någorlunda hundfritt. Fast självklart måste jag berätta om världens sötis som Nelle Belle var när jag kom hem. Yrvaken och stel i benen stapplade hon upp ur korgen och sjäng hälsningssånger. Det är kärlek.

Nu ska jag glutta film och muma pommes frites ett slag. Imorgon kommer de första utbytesstudenterna. Tjohoo! Fan vad kul denna termin kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0