I love my mama!

Mammsen var här nyss och lämnade av Bonken på väg till nån konferens. Vi drack en kopp te och sedan var hon tvungen att köra vidare, eftersom hon hade en bra bit kvar. Då tog jag hundarna på en tur och nu ligger båda två utslagna i hallen. Mina älskningar. Bara Jensa som saknas, men han är ute och roar sig han!

Men mammsen hade inte bara med sig Billy inte. Som den fina mamma hon är hade hon även tagit med en säck hundfoder och en papperskasse med massa mumsigheter. Typ sådant man alltid sneglar på i matbutiken, men sedan väljer bort för att det inte känns nödvändigt/plånboken är tunn. Den innehöll i alla fall:

* En köttbit
* Bearnaisesås
* Dröm-yoghurt
* Paermesanost
* En stoooor cheddarost
* En lantlimpa (bakad i butik)
* Lyxigt pålägg: Parmaskinka och salami (skivad i buktik)
* Lyxigt knäckebröd med frön och gjejer
* Två chipspåsar
* Naturgodis
* En annanas
* Kak-mix
* Cabenosskorvar
* Coca-cola
* En jättestor påse smågodis

Säker jag jag glömt något, men i stora drag en riktig festpåse. Jag blev så himla glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0