Ge mig sommar och lättja och radera min beslutsångest!

Igår när jag låg i bastun och åt apelsiner efter streetdancen funderade jag på vart min ork har tagit vägen. Jag känner mig lite konstant trött. Sover länge på morgonen, men är trött ändå. Pigg i skolan på förmiddagen men efter lunch faller jag i nått slags koma som jag inte lyckas ta mig ur under eftermiddagen. Med min ork försvinner också min lust att göra saker och ta mig an uppdrag. Jag saknar min ork!

Mina bastuspekulationer ledde fram till att det nog kan vara vädret som påverkar mig. Eller snarare avsaknad av det fina vädret. Solen om laddar med energi och vackra mornar att promenare med hundarna genom. Värme som gör att man slipper knata runt och smäspänna sig hela tiden. Jag har just avslutat en bilduppdatering av girlies information om årets surfläger. Jag vill ha sommar nu! Här finns girlies bilder från Biarritz som värmer lite i kylan och här finns girlies bilder från Fuertaventura. Visst ser det udnerbart ut!?

En alternativhypotes (pluggskadad eller vad!?) är att det är mitt vanliga problem som bubblar upp till ytan igen - att jag vill hinna med allt alltid. Jag kan helt enkelt inte bestämma mig eller välja bort något. Helst vill jag hinna med allt. Jag har svårt att förstå dem som säger "jag har inget att göra", det händer mig sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0