Lite depp...

Överdos av plugg idag - no kidding! Och imorgon blir det samma visa. Det finns ingen hejd på läsning inför tentan. Dessutom ska man förbereda sig inför seminariet på fredag och börja skissa på sitt uppsats PM. Jag vill bara dra täcket över huvudet! Nellan är inte riktigt sig själv. Känns lite hängig och ovillig. Antingen är det bara löpet, men jag kan inte låta bli att oroa mig för att hon har ont i ryggen igen. Och så längtar jag efter min Billy-kille. Ska bli sjukt kul att se grabben igen på fredag då jag styr kosan mot Eskilstuna.

Igårkväll var det dags att säga hejdå till Sydney som åkte tillbaka till Canada. Vi hade väl inte direkt blivit bästisar, men jag gillade henne helt klart och det var med en klump i halsen jag önskade henne en safe trip home. Rätt sent blev det igår också så nu kallar mig sköna säng på mig...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag tror Nell är ledsen för att hon saknar oss....så kul som hon hade igår så... ;-)

2009-04-22 @ 23:04:53
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Tror bara Nell är lite ledsen och saknar oss .... Så roligt som hon hade med oss igår så...;-)

2009-04-22 @ 23:09:32
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0