Knockout

Var precis vad jag fick av ett stycke galen Nell när jag kom innaför dörren för nån timma sedan. Det var för blåsigt för att sitta ute och läsa idag så efter en lång förmiddagsprommis fick hundarna ligga ensama i sex timmar när jag nötade i skolan inför tentan imorgon. När jag kom hem möttes jag av två svinglada och peppade djur i hallen.

Nellan skrek av ren skär glädje och hoppade upp med frambenen på mig. Jag spelade med och så glatt "heeeej vänner", vilket jag inte skulle ha gjort för då ville ju Nellan bara komma ännu närmre mitt ansikte. Hon tog avstamp med bakbenen och tjongade upp sitt huvud hårt i min haka. Jag bet mig HÅRT i tungan och såg stjärnor. Stapplade in på toaletten och spottade blod som aldrig ville ta slut.

När de slutat blöda kunde jag konstatera att jag bitit ett rejält jack i tungan och nu har den börjat svullna upp. Kul? - NOT! Fast jag får väl skylla mig själv...


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Stackare...fast å andra sidan kanske det tar dina tankar från tentan. :-) Tack för mycket hjälp idag o lycka till imorgon!

2009-04-29 @ 20:35:00
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0