Change of plans

Vaknade av en minst sagt oangenäm doft i morse, eller ska jag kanske skriva odör? Någon av jyckarna hade nämligen fått lite magknip i natt, puttat upp grinden och skitit ner hela vardagsrummet. Bingo! Misstänkte genast Billy eftersom Nell gnäller när hon vill ut. Grabben var pigg på prommisen, men när vi kom in spydde ha lite på golvet och la sig för att sova i korgen. Såklart kan jag inte åka hem idag. Billy skulle kunna smitta de små vilket kunde bli farligt.

Så nu återstår att se vad jag kan hitta på idag. Tjejerna ska plugga med sian seminariegrupper, mina väskor är packade, Figge red jag igår och Billy är sjuk så jag kan inte bege mig ut och träna. Jag funderar faktiskt på att ta bilen ut till marieberg all by myself. Jag gillar att lulla i butiker för mig själv, och bara allt i min egen takt. Behöver också bunkra lite förkylningsprylar att ta med till sicilien. Jag nös just 5 gånger på raken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0