Äckelväder och ny hundsäng

Hösten är verkligen ombytlig. Igår var det underbart ute - idag är det mest äckligt. Hundarna ligger och laddar inför dagens långpromenad. Jag har fastnat vid datorn. Håller på och söker runt efter en bra hundsäng. Jag vill inte ha något i tyg där det bara fastnar massa hundhår och är svåra att hålla rena, men jag vill inte ha en korg i hårdplas heller. Jag vill ha en bekväm dyna som är helt vattentät och som man lätt kan moppa av när man städar. Den får inte kosta över 500-600 typ...

Har fastnat för fyra men ska ju bara ha en, eller max två ;), hjälp mig att välja!

Bia Madrass i gruppen Hund / Bäddar / Madrasser hos Anicare (024625r)
Biamadrassen, en variant på klassikern som faktiskt inte är så fruktansvärt dyr.
Jag skulle ha en grön, brun eller svart. Den som kostar 515 kr skulle Nell och Billy lätt kunna dela på.
Madrass Scruffs Deluxe Svart i gruppen Hund / Bäddar / Fyllda bäddar hos Anicare (026780)
Denna madrass är rätt snygg och verkar schysst. Kostar 400kr.



Eller kanske en grön Bia-kopia för 500kr?

 Dyna "Granada"
Denna är i något slags konstläder, det måste väl vara som galon typ, och kostar 400 spänn.

Som sagt - hjälp efterlyses - jag är megakänd för min beslutsångest....

Nu ska jag ta och ge mig ut och cykla med vovvarna så att vi får röra på fläsket alla tre. Eller hm, ja, Billy har ju inte så mycket daller direkt...

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har själv den där gröna Biabedden till båda mina. Lucas är sån att han uppskattar kanterna, lägger sig liksom längs med dom eller med kanten som huvudkudde. Oscar tycker kanterna är bra när han slår kullerbyttor i bädden... ;) Är du också jordens veligaste människa alltså!? :D

2008-10-16 @ 08:41:35
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Ina

OJoj...svåra val! Har du frågat Nell och Billy vad dom vill ha?

2008-10-18 @ 11:11:02
URL: http://iiina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0