Min pappa är för schysst!

Många inlägg idag, men jag försvarar det med att det har varit en himla bra dag. Efter att ha citerat Sven-E här i bloggen mejlade jag samma citat till pappsen. Han om någon skulle uppskatta det, det förstod jag. Men att han skulle ha en sån koll som han faktiskt hade, det hade jag inte räknat med. Hans svar löd:

Hej Jenny!
  
Pistvakt rymmer all livsfilosofi man behöver!  

Är det avsnittet när han möter kärleken i form av en manhaftig kvinna som är lärare för en grupp ungdomar som kommer till Svartlien. När han måste kyla av sig efter att ha mött kärleken och går ut i bar överkropp i 25 graders kyla och får istappar under armhålorna? 
 
Det är ett kanonavsnitt!  

Hälsningar  
Farsan


Klockrent! Ja, jag säger då det. Sådan dotter, sådan far ;)


Kommentarer
Postat av: Åse Rönnblom Gustafsson

ler

Din pappa och du bekräftar verkligen regeln/ordstävet

"äpplet faller inte långt från trädet"



MVH Åse

2008-11-06 @ 20:35:20
URL: http://www.rowanblossom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0