La familia

Hej Hopp!
Har just anlänt hem till villa Skogsbrynet utanför Hållsta. Skööönt. Tänkte precis skriva att ingen var hemma, men det vore ju fel eftersom sex hundar och en kisse dök på mig när jag låst upp dörren. Älskade vänner. Det var då det slog mig! Ni nya kära söta Örebro-vänner och bekanstskaper som jag vet nyligen har börjat följa mig blogg, har ju inte blivit presenterade för mitg stora härliga, goa och alldeles unika familj. Let the fun begin:



 
Först har vi världens snällaste pappa Nils-Erik "Nisse"
och världens bossigaste mamma Lena


Här är de dåliga morgonhumörens drottning Malin
(Nils-E har smitit in här också)
och lillasyster Linda eller "prutten"


Bessi - Äldst i flocken och med störst pondus!
Är Nells Mamma


Kevin - Hunden med det största hjärtat
Kevin älskar alla, och alla älskar Kevin
Är pappa till Magda och  därav morfar till Billy och Tino


Nell - Familjens pucko, och min ögonsten
Dotter till Bessi


Magda - Världens snällaste supermorsa
Är mamma till Billy och Tino


Billy - Min fina  kille som hatar att vara
olydig och har noll storleksuppfattning
Son till Magda


Remy - Skulle nog kunna vara världens
hungriaste hund!
Mamma till Doris


Doris - Alltid pigg, glad och full av bus!
Remys dotter


Tino - En riktig liten charmör med
hjärtat på rätta stället!
Dotter till magda, halvbror till Billy


Bella - Sötaste och mest sällskapliga katt
man kan tänka sig


Grynet - En konstig filur som mest håller sig
för sig själv. Vi tror att hon är schitzofren med
ett snällt och gosigt jag och ett crazy jag

Sådärja! Det var min familj. Stor, go och alldeles unik!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

men åhh, vad roligt att läsa, nu har jag, anna, jennie och brita läst och njutit! Ha en skön helg hemma! Puss

2008-11-21 @ 22:43:36
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com
Postat av: sofia

Vad mysigt Jenny :) Hoppas du har det kanon bra hemma, pusskram!

2008-11-22 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0