Helg ljuva helg och hela tjocka släkten!

Ännu en helg som passerade i blixtens hastighet. I fedags tog jag och Nellan tåget hem till tuna. Kvällen spenderades med familjen. Så mysigt. Malle är ju hemma en snabbis så alla fem var samlade. Blv firad av familjen och fick bland annat en extern hårddisk. YES! Har tankat ner massa musik samt pistvakt-serien och lite Ally McBeal, och lagt över att ha och mysa med i Örebro.

I lördags var det födelsedagspartaj hela dagen för mig och mammi. Hela tjocka släkten intog våra röda kåk från tvåtiden på eftermiddag igår fram till tolvtiden idag. Sjukt kul att träffa alla. Barnet i mig kommer vekligen fram när jag träffar kusinligan, och mina 21 år till trots leker jag gärna och länge. Under lördagskvällen blev det dunken, vinken, kramkull, stjärnstopp och under-hökens-vingar-kom! Nu längar jag till Storlien så hjärtat värker.

Idag på em bytte jag och pappa däck på Les Oples så att jag ska kunna ta den till Örebro imorgon. Plugg har det tyvärr blivit alldeles för lite av denna helg dock.

Nu ska jag sätta på min favvolåt för tillfället, Norrkoeping med Laakso, och sjunga och shejka lite, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0