Halleluljamonent!

Har just varit i skolan och o-pluggat hela förmiddagen. Fick absolut inget gjort, och det känns inge vidare. Efter lunch avlägsnade jag mig från vårat ibland lite flamsiga gäng för att försöka ta tag i pluggandet på riktigt. Och se hur det gick. Hade kanske likagärna kunnat flamsa runt och ha kul i skolbibblan istället...

Neeej, en annan anledning till att jag knatade hem var att gå ut en långtur med Billy-boy så det är väl bara att dra på sig gummistövlarna och traska iväg. Gjorde ett linjetag mot gårdagens kända plats i morse. Han hade inte sett när jag la ut dummien och avståndet jag skickade från var nog cirka 30m. Märk min förvåning när hundfan faktiskt helt utan tvekan rusar spiken dit. Det var vad man kan kalla ett halleluljamonet! All den tid jag har lagt ner på dessa linjetag, och så helt plötsligt bara satt den där.

Nåja, högst troligast är nog att det var en lyckoträff som händer sådär en gång vart tionde år. Ska iallafall göra exakt samma grej igen för att se om det stämmer eller inte. I'll let u know. Nu ut i soooolen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0