Få presentkort på kläder gratis!

Student som man är låter det rätt soft kan jag tycka. Man går med på en sajt och sen gör man lite undersökningar och skit. Olika undersökningar är värda olika påäng som man sedan kan växla in mot presentkort på HM eller Gina Tricot. Låter ju plättlätt. Jag gick med idag och har genom två undersökningar och tecknande av medlemskapet på sajten redan samlat 65 poäng (=65 kr på HM eller Gina).

Om du också har lust att göra detta kan du bara klicka här. Varför inte liksom?

För övrigt har det varit en ganska sopiga dag. Regnigt och eländigt. Självklart regnade det som mest under hundpromenaden. Mina hundar bryr sig inte om väder alls. Billy var så söt och åkte rygg-kana i det våta gräset som bara han kan. Nu ligger de och sover i hallen, mina guldklimpar <3

Kommentarer
Postat av: Erik Övelius

There's no such thing as a free lunch =)

2008-11-14 @ 15:08:56
URL: http://o.is-a-geek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0