Sexiga män

Fler män borde satsa på dans. Det var någonting som slog mig igår när jag kollade på Lets Dance. Finns det något sexigare än än som dansar? Och då menar jag inte shaka loss dyngrak på någon klubb vid tvretiden på natten, uten dansar på riktigt. För sin kvinna över golvet i danserna med vackra namn, Slow Fox, Wienervals, Passo Double, Salsa, Cha Cha, Samba, Jive, Bugg med flera. Kolla bara på Karl Petter! Han var ju en riktig looser i Bonde söker fru, tafatt, blyg och lite knepig. Men i Lets Dance, wow han är ju riktigt cool, självsäker och till och med lite snygg då och då. Näe, fler killar borde satsa på dans istälet för att snusa, spotta, dricka öl och mecka med bilar. Fast dom får gärna snickra och vara lite händiga också förstås...

Ja, såhär kul har jag efter att ha gått upp sex och tagit hand om hundar och valpar på en Lördagsmorgon....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Här är du ju! Jag visste väl att du hade en blogg, men det var länge sen jag hittade hit :D Barnen överlevde, så mycket kan man väl säga. Men dom ville inte prata med mig...
Män som dansar, skojjar du! Alltså jag säger bara - grrrrrr ;)

2008-03-29 @ 19:05:16
URL: http://imsomuchbettarthanyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0