Nytt jobb!

I måndags var det dags för Retrieverungdoms första träningsträff. Vi var 9 st glada ungdomar som trots hemskt snöoväder samlades i utanför södertälje för att träna hund. Mycket lyckat! Billy var på hugget och lydde min minsta vik kändes det som. Jag blir ruskigt taggad på att starta honom på prov i vår...

Nyfiken på ungdomsträffen - gå in och läs och kolla bilder på våran sida: www.123minsida.se/retrieverungdom

I tisdags bar det av till stockholm för jobbgenomgång. Japp, jag har nämligen blivit webbmaster. Eller ja, det är väl på prov nu i nån månad framåt, för att se om jag lyckas förstå hur man gör. Sidan jag ska sköta är Girliecamps gå gärna in  och kolla www.girliecamps.com

Nu ska jag moffa lite mer godis och slappa i soffan. Det är jobbigt att gå upp sex varje morgon, hur gör vanligt folk som faktiskt arbetar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0