Fikarast

Idag berättade min chef Helena att jag nog kommer att få sitta på Informationsavdelningen några veckor i sommar också då jag egentligen skulle suttit på medlemsavdelningen. Inte tråkigt alls tycker jag. Infos jobb är roligare. Man vet liksom aldrig vilka frågor som ska komma. Dessutom lär jag mig så mycket som jag verkligen tycker är kul.

Gänget på info är jättetrevliga, men de är ett väldigt tajt gäng som är lite svårt att komma in i. Ett stort + är fikarasterna. Tyst är det ju iallafall inte. Skämten är många, ganska grova och en aning interna men jag börjar hänga med i dem nu för tiden. 

Fick efteranmäla till Åshyddenatta idag också så Onsdag den 11 juni åker jag dit och kör hundarna i två lopp var. Känns lika bra eftersom jag är osäker på hur mkt tävlingar det kommer i sommar sen... Ses vi där?

Ok, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0