Bilder från LRM

Fick bilder på mig och Billy från Lilla Retrievermästerskapet idag, jättekul att se! Fotograf är Mille Selander.

Bestämde igårkväll att jag ska slappa på Femöre i helgen. Jag längtar så! Nellan får följa med och eftersom hon är precis i sluttampen på löpet får Billy bli kvar i Hållsta. Jag saknar min grabb :'( Men kanske kan han föla med till estokolmo nästa vecka.

Jag är medveten om att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera min hemsida www.goldenfriends.webb.se just nu, men eftersom jag nästan aldrig har tillgång till min egen dator blir det svårt. Ska se om jag kan finna en gnutta tid på söndagkväll, då jag är hemma en sväng och packar om inför en sista arbetsvecka på SKK.

Här kommer iallafall bilderna!
.

Billy
Fotgående ner mot vattnet. Domaren Christina Axlund går bakom.

Billy
Här ska jag just skicka ut Billy på söket

Billy
Billy på väg in från söket med en fågel - är det truten eller anden mån tro?

Billy
Billy lämnar av Herr and fint i min hand.
Jag är mycket nöjd med grabbens avlämningar under provet!

Kommentarer
Postat av: Eddie o matte

Stort Grattis till Er Jenny o Billy för fint resultat!! Tänk om vi kan bli lika duktiga nån gång :)

2008-07-31 @ 20:30:55
URL: http://nissebloggen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0