Ännu en dag...

Så har ännu en dag på jobbet nått sitt slut... En seeeeg dag. Lite kul var iallafall att jag efter flera ihärdiga försök lyckades knacka igång den gamla radion på mitt rum vilket betyder att p3 har stått  på hela dagen och muntrat upp mig. Mitt favvo-program "Christer" är dock en stor besvikelse eftersom både Christer och Morgan verkar ha semester. Saknar de grabbarna!

Billy har sovit som en stock hela dagen. Drömt, morrat, gnällt och haft sig. Han är så söt. Nell har börjat löpa det puckot. Kunde hon inte väntat till efter specialen! Iallafall så erbjöd Lars och Reet sig att ha henne en vecka till.

På lunchen idag hade jag noll aptit och passade därför på att gå en lite längre promenad med grabben. När han hade fullt upp med att pissa på lyktstolparna smög gömde jag två minidummys i två rishögar. Sedan gick vi tillbaka en bit och jag skickade honom på ett sök för att finna dem. Han  blev jättetaggad och sökte  i hög fart och plockade hem båda snabbt och effektivt. SKÖÖÖNT eftersom han var så helrutten sist vi la ett sök hemma i Eskilstuna. Nu var detta ju inte nögot stort sök direkt, men ändå!

Nu ska vi ta ock trassla oss hemåt i denna eviga kollektivtrafik. Det är det bästa och värsta med stockholm. Kollektivtrafiken gå ofta och nästa överallt, men det tar en jääääkla tid att ta sig från punkt A och B. Jag som är van meed max 20 minuter på halvfull buss har fått tänka om och tränings i en dryg timme på fullsmockade bussar och tunnelbanor för att komma till och från jobbet. Jaja nu är det bara 17 arbetsdagar kvar i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0