uppdatering

Så mycket har hänt att jag inte vet var jag ska börja... så skjuter jag upp bloggandet lite, lite till och lite till...

Var fan ska man börja då?

Jo, Rempan fick sina valpar. Tio till och med! 7 goa pojkar och tre tuffa tjejer. Under hela ståhejet sov jag fyra timmar på tre dygn och var helt upp och ned i en vecka efteråt.

Ungdomsmöte
Agilitymöte
Ridning x 2
Agilityträning
Apporteringsträning
50 års fest
Jenshelg
Brasilien förberedelser
Jobb
Jobb
Jobb
Jobb
Jobb
Jobb
Jobb
Jobb
Jobb

Jag det var väl typ det...

... och just det: Jag vill ha en hemsida istället för en jävla skitblogg!

Kommentarer
Postat av: Karolina_snuttan_blond

Men vaddå jävla skitblogg?!?!

2008-02-09 @ 19:18:46
URL: http://iiina87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0