Stanroph Super Trooper

Varför fäster jag mig vid fel hundar? Trooper är min klupiga dumpiga alldesles egna stenhoppare, men inte länge till, nä snart blir han jänkare. Det är så svårt att förklara, men kanske bra att försöka? Kanske bra att världen vet så jag slipper dumma jävla frågor. Fråga inte varför han måste flytta, snälla, jag berättar om jag vill. Dessutom tror jag inte att ni kommer att fatta. Men jag kan säga så mycket som att det knappast är mitt beslut, och jag kan inte öra något åt det. Något jag kan berätta är att det gör ont - längst, längst, iängst, djupt, djupt, djupt in i mig. Jag har lärt Truppe allt han kan. Jag är den som har tränat honom sedan han kom med flyget sedan England.  Jag är den som tagit honom på sina dagliga promenader. Mig är den han väljer om han ställs inför ett val av ett antal personer. Och han är faktiskt, hur konstigt det än låter, den enda hund jag tränat hela vägen från valp...


  
 


Och där faller ännu en tår
rinner nedför kinden
Jag ska kasta allt när jag går
Fräta bort allting med Thinner
speciellt sånt man
aldrig får glömma

Kommentarer
Postat av: J

Tänk på att om du har honom i ditt hjärta,
så spelar det ingen roll hur långt han än kommer vara från dig,han kommer alltid finnas dig nära.
Och kom ihåg att en hund glömmer aldrig,
så han kommer med största säkerhet ha dig i sitt hjärta!

2008-02-12 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0