The Harry Potters of Pennybridge!

I sann och underbar geek-anda har vi utsett karaktärer till var och en i vår lilla familj från Harry Potters underbara värld. Och ja, alla är eniga om att det skulle vara underbart om vi vaknade upp en dag och Örebro Uni hade förvandlats till Hogwarts med allt vad det innebär. Några exempel på varför är att Anna tycker att hela atmosfären verkar underbar och Horny C för att äve de minderåriga får dricka honungsöl. I blurret jag lever i just nu där alla dagar är de samma och man har tappat räkningen på vilken dag det egentligen är skulle jag älska Hogwarts där det alltid händer något spännande. Men även om skälen är olika tror jag ingen skulle tacka nej till ett trollkarlsliv. Här är iallafall våra karaktärer:

     
Annapedia som Herminone,
och Conrad som Molly Weasly!

 
Brita som Professor McGonagall
och Jennie som Ron!

      
Emelie som Fleur
och Sofia som Sirius Black

Thess som Neville
och till sist jag själv som Hagrid (med hund såklart)!

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH! Om det ändå vore så väl!

2008-12-16 @ 08:09:17
URL: http://anna-maerta.blogspot.com
Postat av: Malin

Harry Potter bor tydligen i Paris for Hannah och jag sag honom pa en buss harom helgen :)

2008-12-16 @ 14:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0