Om ingenting egentligen..

Tjohoo, nu är min hemtenta alldeles nästan klar! BARA en liten fotnot som ska fyllas i och sen är det fix. Känns himla skönt ska jag säga! Träffade Jennie, Anna och Thess i skolan för en sista diskussion och korrekturläsning, viket var en himla tur eftersom jag hade gjort ett JÄTTEfel i fråga två. En sån där grej som man egentligen kan, men så missar man ett ord och meningens betydelse ändras totalt. Kunde ha blivit riktigt pinsamt...

Nell och Billy och jag var ute i snölandet i en och en halv timme idag och pulsade. Tyvärr är det tung blötsnö som har ersatt gårdagens lätta puder. Jag befarar att det imorgon har förvandlats till enbart sörja. Nu ligger doggarna nöjt och sover efter att ha fått knapra i sig varsin kvällsmorot.

Imorgon hade jag planerat att lämna in hemtentan, rasta doggys och dra till Marieberg för att eventuellt julshoppa lite, men så kollade jag i almanackan och ser att vi har förläsning mellan 13-15, så de planerna blir kanske svåra. Om det inte blir en kvällstur såklart. Annars får det bli på tisdag istället.

Hade tänkt kolla Wallander ikväll, men insåg just att den började för en timme sedan så det känns inte som nån bra idé. Jens är hos Viktor och pluggar/slappar så jag är själv i lägenhetet. Tror att jag ska ta och mysa ner mig ett ett varmt bad med en skvätt olja i. Rena rama himmelriket för min snustorra hud! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0