Julstädning i hundhörnan!

Ja ,idag har det putsats in i de minsta vrårna i Skogsbrynet. Jag drog lotten med hall och hundingång. Suck. Där är det ju lite extra skitigt på grund av att just hundarna ligger och gnor sig mot väggar och golv. Dessutom är det vid hundingången de får ligga och torka när de är blöta och skitiga. Men självklart ska även doggarna få det rent och fint till jul!


Här är ett exempel på före-och-efter-bilder:

Såhär såg det ut före, se hur skitiga väggarna är längst ner!

...Och så här fint och vitt var det när jag var klar!


Nu ska mamma, Linda, Malin och jag slänga oss i soffan och kolla på en av mina absoluta favoritfilmer: Den otroliga vandringen!

Kommentarer
Postat av: jag_är_inte_din_mamma_heller

oj oj, vad du har gnott! Bra där.

2008-12-22 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0