Fyyyy Nell!

Mina två senaste dagar kan enkelt sammanfattas: Grymt kul igårkväll - grymt segt idag.

Igårkväll var det förfecke at my place och efterföljande utgång på Frimis. Det brändes många kalorier på dansgolvet och skrattades en hel del.

Förmiddagen idag spenderades i soffan iklädd Jens mysbrallor. Trött och seg som satan. Vid tretiden messade Sara och frågade om jag inte skulle hänga med på hundpromenad med henne och James. Så jag samlade mig och begav mig ut för att pulsa snö och snacka skit i en timme.

Nell och Billy var pigga, glada och upprymda av all snö. Tyvärr hände det som inte får hända, Nell drog på något i skogen. Och var borta en kvart. Då har man ju bara lust att vrida öronen av sin vovve eller binda fast henne i ett träd och gå hem själv. Det kan man ju dock inte göra, så jag höll käft och kopplade upp henne. Ett riktigt bakslag var det, hon som inte jagat på så länge, jävla hund!

Nu har Jensa och jag varit och handlat på Willys och fyllt kyl och frys. Känns bra. Tänk att det bara är typ en vecka tills jag ska lämna Örebro och mina kära vänner här och fara hem till Eskilstuna några veckor. Känns sjukt att en termin snart har passerat.


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad mycket rolig läsning jag har haft nu. Jisses vilken fin sida du har!

Småskrattade lite när jag läste ditt inlägg om gårdagens promenad. Men de skulle jag inte gjort, när jag kom hem hade James ätit av min nötfärs som skulla ha använts till tacos i kväll *#¤%&&¤%¤. Urk vad sur jag är! Så där fick jag för de, haha!

Ha en bra helg Jenny,

kram från Sara & James

2008-12-12 @ 19:31:54
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0