En dålig dag som blev bra!

Vaknade upp i morse med en dunkande huvudvärk. Dessutom en timme för senare än jag tänkt. Skit! Gick upp och gick direkt ut på en långpromnenad med hundarna. Snön låg kvar, men jag önskade att den inte gjort det för varje knarr när jag bröt skaren sköt som blixtar i mitt onda huvud.

Väl hemma var det bara att springa och lämna in hemtentan och sedan vidare till föreläsning med gammelmormor. Hittade dock en huvudvärkstablett i väskan och efter ett tag känndes huvudvärken mycket mycket bättre. Efteråt blev det hundpromnead med en myclet gladare Jenny. Hundarna och jag släppte loss, tränade och gjorde snöänglar. Måste säja att Billy har en alldeles förträfflig teknik.

Efteråt fick hundarna vara med husse Jensa och jag drog och gjorde Marieberg. Grymt kul med lite shopping och jag hittade massor med grejer (som jag dock tyvärr fick lämna i affären pga knapp ekonomi). Men en sak kunde jag bara inte lämna: Ett par helt  U N D E R B A R A pumps. My babies! Där stog dom bara på en hylla. Sista paret, och i min storlek. Jag såg det som ett tecken och slog till. Annars blev det bara en julklapp, ett linne, ett par stumpbyxor och en fet godispåse till ikväll som debiterades på kontot.

För ikväll blir det nämligen filmkväll och sushi hos Brottning. Nu ska jag ta och ge Nellan och Billan kvällsmat och sen ska de få följa med och kolla på Harry Potter 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0