Tre dagars resumé

Just hemkommen efter att par intensiva dagar. I fredags var jag och Jens på Centralbadet i Stockholm och fick massage. Jag har aldrig fått det sådär av ett proffs förut och det var gudomligt! Passade på att simma en kilometer och relaxa lite också. På kvällen packade vi in alla Jens prylar i hans pappas skåpbil, och sen var det dags för kräftskiva!

Gårdagen börjades med tidig uppstigning för att åka med skåpbilen och Jens prylar till Örebro. Oskar, Jens brorsa hängde med som sällskap och bärhjälp. Utan honom hade nog Jens och jag dödat varandra när vi försökt få in prylarna. Nu har vi i allafall soffa, TV, matta, skrivbord och bäddade sängar i lägenheten! Uppdaterade även med lite köksprylar på ÖB, lite snabbmakaroner & nudlar samt skithuspapper osv. Det är helt sjukt vad mycket man behöver och ändå tycker jag att vi kör väldigt basic. Fast tesil och lös-te måste man faktiskt ha, det fick jag till ock med Jens att fatta. Det var svårare med Big Pack glassen, där gav han inte med sig...

På eftermiddagen åkte vi hemåt. Grabbarna släppte av mig i Uppands Väsby (TACK!) för att jag skulle på funktionärsträff för Goldenklubben. Det bjöds på fin middag med en underbar ryggbiff till huvudrätt. Efter maten blev det barchill även om medelåldern som vanligt var lite hög...

Idag har vi suttit och diskuterat i grupper. En dag jag både kunde ha och mista. Känndes tyvärr som ett väldigt slöseri med en fin dag och mina tankar var emellanåt tillsammans med Billy och Nell på Hedlandet vandrandes längs vattnet i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0