Värsta hälsofreaket!

Så var man hemma igen då - och utan Truppe är det fruktansvärt tyst och tomt hemma i huset. Jag behöver inte länge tänka på att stänga grinden till hallen där skorna står, lägga disktrasa och diskborsten i skåpet, eller känns mig stressad att gå ut. Därför att det är ingen som tuggar på skogna, stjäl och äter upp disktrasan eller river huset om denne inte får gå ut på långpromenad. Jag gör allt det där ändå, stänger grinden, lägger i skåpet och går ut direkt på morgonen. För all slippa tänka och känna att något är annorlunda.

Helgen i stockholm var i allafall behövling. Skööönt att bara få koppla bort det jobbiga.

På fredagen blev det tv-slapp framför postkodmiljonären, talang och berg flyttar in. En freestylehund var med på talang - duktig men kunde de inte rullat ut en matta på golvet till den!?

På lördagen umgicks vi med Ronnie och Sara i princip hela dagen. På förmiddagen fikade vi utomhus i solen på en friluftsgård och på kvällen samlades vi i Ronnies stuga och mini-förfest för att sedan åka på discobowling. Det var jätteroligt och hör och häpna - jag vann! Jag som aldrig gjort en strike i hela mitt liv gjorde 2 stycken! Efter bowlingen åkte vi hem till Ronnie igen och satt ute och rökte vattenpipa. Det hade jag aldrig gjort förut. Jag vet inte vad jag tyckte om det. Smakade inte så mycket, men det var mysigt på något vis.

På söndagen blev det lite upp och ned, men slutade med filmkväll - The Kite Runner (Flyga drake). Helt ok, men lite seg i starten.

Nu sitter jag hemma och har precis mumsat i mig en halv avocado till mellanmål. Valde mellan det och en chokladboll. Jag, valde bort en chokladboll, känner mig som värsta hälsofreaket!!

Ikväll blir det agilityträning och möte på klubben!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska jag vara ärlig tror jag advokado är lika fett som choklad ;)

2008-04-07 @ 16:37:17
Postat av: Anonym

nej? avokado är nyttigare än självaste Anna Skipper.

2008-04-14 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0