Underbara dag!

Fyy vilken skön dag att vara ledig på. Just nu sitter jag faktiskt inne dock. Har varit ute med doggys ca 1,5 h och innan det lekt med valparna i trädgården säkert minst lika länge. Känner mig lite matt och trött - inte van vid att vara ute så mycket!

Tog också tag i städa-bil-projektet och känner mig mycket nöjd. Les Oples har aldrig varit finare invändigt om ni frågar mig. Utsidan är dock värre än värst - det får bli morgondagens projekt tror jag...

Småvalparna har också fått vara ute två gånger idag. Dom tycker det är jättekul, men blir fort trötta. Bilderna är från i helgen när valparna var ute för första gången. Sötisar!!

   

Nicole får testa slalom. Det ska börjas i tid ;) !

 


Har pillat med det sista på min hemsida idag. Eller ja, den är ju inte klar, men den hänger i allafall ihop och skulle faktiskt kunna publiceras nu. Har suttit och pillat med webhotellet bara och som vanligt när jag håller på med datorer så är det något som trasslar och så får jag ringa support. Killen lovade i allafall att skicka ett nytt kodord till mig via snigelpost till imorgon så att jag kan bekräfta min användare eller något sånt skit. Kanske kommer sidan upp imorgon alltså! Och då kommer denna blogga tt finnas även där som iframe (som jag precis lärt mig att det heter! 

Nu ska jag göra fruktsallad och glass och kila ut i soooolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0