Underbar dag!

Vilken underbar dag det har varit idag! Sånt här vårväder ger mig verkligen energi..

Jag började dagen klockan sex med att mata och rasta valpar. Resten av morgonen arbetade jag med girliecamp. Har jag skrivit det hä i bloggen förresten, att jag fått jobb? Om inte så har jag i alla fall det, som webmaster för www.girliecamps.com. Jag har haft lite problem med vissa uppladdningar, men det löst sig imorse. Sedan kollade jag mailen och anmälde till ett par jaktprov och workingtest.

Vid elva tiden var det dags för valpmatning och rastning igen och sen for jag till klubben i Les Oples (som faktiskt går riktigt bra nu - bara handbromsen, 2:ans växel och bensinmätaren som inte funkar!). Gick en kort sväng och tränade sedan Nell, Billy och Remy tillsammans med Karro, Elton och Elvis. När vi var så gott som klara kom Thereze och Chicko så jag stannade kvar och tränade/slappade/snackade med dem en bra stund.

Vid fyra tiden var jag hemma och matade samt rastade valpisarna igen. Doris och brorsorna hade rikligt med sprall i benen och var vilda och galna. Nu har jag hunnit tvätta och diska lite och ska precis dra igång med att dammsuga. Härligt med vår och ny energi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0