O.C

Vilken morgon! Eftersom det är vardag igen var jag uppe vid sex och tog hand om valpar och hundar. Efter en slapp frukost framför TV:n tog jag min akära vapendragare Nell och Billy på lång promenad. Skogen var underbar. Det var sådär daggvått i gräste, vitsippor överallt, fågelkvitter och så härligt frisk luft. Väl hemma tog jag ut småvalparna i sin nya lite större rasthage på baksidan. Dom tyckte att det var lattjolajbans där och leker fortfarande runt en stor buske. Resten av förmiddagen har jag spenderat framför TV:n. Lite sorligt kanske - men jag har faktiskt haft dörren öppen predvid mig, då lite friks luft har jag i alla fall sugit in. Linda har lånat O.C säsong 4 och även om alla säger attd en suger så är den ett måste för mig! Jag har redan plöjt igenom första skivan. Med risk att låta som the largest geek är det faktiskt så att jag bara Ä L S K A R karaktärerne och det där fruktansvärt amerikanska och överdriva. Bring it on!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för din kommentar! Känns bra att veta att du inte försvinner även om vi inte hörts på ett tag :) Tänkte höra efter vad du ska göra imorgon? Vi funderar på att ha knytis jag och Johan :) (hör av mig på annat sätt också då du kanske inte hinner läsa) Ha det bra!

2008-04-29 @ 11:15:54
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0