Nystart

Jag blev så förbannatjävla trött på min förra blogg. Så mycket har förändrats sedan jag skapade den, så att den inte längre kändes som min. Jag har förändrats. Folk runt om mig har förändrats, bland annat gör det mig ledsen att en vän känns helt off som om hon vill bli bortglömd. Och det känns bara tragiskt och klumpigt i halsen. Även om den "gamla" bloggen också påminnde mig om allt bra och kul fanns stenarna som skaver i magen där också. NEJ, jag går inte och ältar och därför kör jag en nystart! (Men d måste inse at detta scenario är väl ganska likt en viss annan gammal väns...)

Igår var jag nere på brukshundklubben med Trooper av alla hundar. Jag har nog gett mig den på att jag ska träna honom till min nästa agilitykämpe, innan har det gått lite trögt, men inte igår! O nej nej! Truppe var riktigt duktig och inte als fjantig. O my god! Sensation! Kanske kan det bli någonting av den där polarn. Tack världens bästa Karro för att du hjälpte till, man måste vara två ibland!

Sen måste jag berätta om underbara NelleBell som faktiskt har blivit en riktig filmstjärna á la Holywood! Ja, det ni! Hon och jag är med och visar agility (ca1 minut!) i Goldenklubbens nya informationsfilm "Golden Retrievern - möjligheternas ras". Hon är en riktig diva efter framgången, suck... ;)

Fick min nya mobil igår. Shit vad jag känner mig dum! Jag fattar ingen ting. Sitter som en annan pensionär med instruktionsboken och försöker komma åt alla inställningar, men måste ändå ropa på Lindi stup i kvarten för att få hjälp. Då kommer hon och fixar på två röda. Jag måste vara dum dum dum. Men den är fin :)

Ikväll kommer Mille och Veronica hit och lagar mat med mig och kör lite välbehövligt tjej/hundsnack. Det ska bli så skööönt, för jag har känt mig så ensam på senaste tiden. Ibland är det konstigt vilka som blir ens riktiga vänner. 

Nu är det dags för plugg...


Kommentarer
Postat av: Karolina

Tjaoo! Välkommen tillbaka! Tack själv för träningen igår. Sorry om jag vart lite putt, men det var roligt iaf :) Så det blev en filmstjärna va Nellan, du MÅSTE visa den filmen. Seees och hööres! Kram på dig Jenkan

2007-10-16 @ 11:30:43
URL: http://iiina87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0