En spännande vår!

Jag ville egentligen bara skriva lite snabbt att jag lever. Och att jag är lycklig. Äntligen känns det som att jag serveras lite medvind. Det är också så himla mycket kul att se fram emot den här våren. Snart kommer planerna här, men det är allt ifrån resor till SSRK-ungdomsgrejer som är i antågande. Planeringen tar upp den tiden som inte hundarna spenderar.

Jag är så fantastiskt glad att alla tre hundarna finns i mitt liv just nu. Känns som jag älskar dem mer än någonsin! När jag kurar ihop mig i min källare på kvällarna och ser dem utsträckta på golvet nedanför får jag alltid en nöjd och nästan lite gråtig klump i halsen. Det kan låta ledsamt med det är en sån där skön klump som i allafall jag kan få när jag är rörd och glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0