Ett litet livstecken

Nu är det en vecka sedan jag landade på svensk mark igen och jag jobbar på ett inlägg om Englandsresan att dela med mig av till er. Kanske inte ikväll, men i slutet på denna vecka borde det ligga uppe. Kika in då!

För tillfället ägnar jag inte så mycket tid framför daton. Jag njuter av att spendera tid med vänner och mina älskade hundar. Det är lite motigt just nu så jag försöker hålla mig aktiv och sysselsatt. Den gode Tess (eller ligisten som hon numera kallas - mer om det vid ett senare tillfälle) gör sitt bästa för att hålla mig sysselsatt vill jag lova.
 
I sånna här stunder funderar jag ibland på vad man skulle gjort utan sina hundar. Utan tiggande tant Nell, pigga Tessan och min fina Billy som kryper upp nära, nära intill hade liksom dagarna känts betydligt mer omotiverande.
 
Foto: Mille Selander

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hundarna är verkligen bästa lyckopillren, tom "ligisterna" <3
Kram

2012-11-21 @ 23:50:25
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0