Coffee and Friends

Idag kände jag att jag behövde ett miljöombyte så efter en timmes snöpromenad i Judarn (Nell var överlycklig över det vita) tog jag med mig Tessa och datorn och åkte till det nyöppnade hundcaféet Coffee and Friends vid Odenplan.
 
När vi klev in och möttes av ca tio lösa hundar blev jag lite misstänksam för hur det skulle funka. Men alla hussar och mattar hade bra koll och istället för stökigt blev det bara supermysigt. Jag tog ett bord i hörnet och gjorde det till 'vår' plats och sedan har Tess varierat mellan att mingla runt och ligga vid mina fötter under bordet medan jag knappat på datorn. Att man får en kopp varm choklad med grädde kostar 22kr, en latte 35kr och en smörgås 35kr gör dessutom att det inte alls är dyrt för att att vara placerat i centrala Stockholm!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva

Vilket mysigt ställe :)

Lite läskigt med massa främmande hundar lösa tillsammans, men jag antar att man inte går dit om man själv inte vet om att ens egen hund är snäll.

2012-11-30 @ 13:38:14
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0