På väg mot midsommar

Inatt var Nellan orolig. Låg och flåsade, nästan häsjade och reste sig upp då och då. Fler gånger gick jag ut med henne, för jag tänkte att hon kanske var magsjuk men så var nte fallet. Misstänker att hon hade ont i sin rygg. Hon brukade bli så förut när hon knäckte till sina broskpålagringar, men det var länge sedan det hände nu. Idag har hon i alla fall varit som vanligt så det verkar ha gått över nu. Jag å andra sidan låg nog och spände mig hela natten för idag har jag haft en huvudvärk som inte varit av denna jord.

Nu har jag tagit en tablett och ska sova. Imorgon blir det supertidig uppstigning för avfärd mot Lönö där jag ska fira midsommar - men först en sväng förbi Skavsta flygplats för att hämta upp tyska Marcel och italienska Davide, två kompisar från tiden i USA som kommer till Sverige för att fira midsommar med oss.


Drygt ett år gammal bild på Chris, Heddan och Marcel, tagen i Sunny D, California. Åhhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0