Imorgon är det student!

Vi är återigen hemma i Skogsbrynet hos mamma och pappa. Imorgon tar lillebruschan, kennel Combines superhandler och pälsperfektionist - också känd som Linda - nämligen studenten. Känns lite sjukt. främst för att det får mig att känna mig gamal som gatan.

Min egen student minns jag som väldigt trevlig. Det var år 2006 och även om vi sprungit lite agilitylopp ihop var Billy ännu inte riktigt en del av min flock. Då var det Nellsan som var alltet. Hon var givetvis med både på champagnefrukosten och senare mingeldam på min studentmottagning. Malin hade till och med knåpat ihop ett studenthalsband till henne. Älskade lilla Nellsan!


SUCh Combine Best Wishes & SEVCh Combine Elle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0