Fantastic four

I lördags tog jag och Billy tåget hem till Hållsta för att återförrenas med våra kamrater Nellsan och Foppa. Foppa har ju varit hos bildoktor Ahlin och Nellsan hemma hos mamma som passat på att trimma lite på tanten. Vi stannade i Hållsta tills igårmorse och jag passade på att träna två pass med Tessa. Vad roligt det är att klura på träningsupplägg med en jycke som fortfarande är så oskriven och peppad! Jag önskar jag kunde få mer tid ihop med henne.

Igår vände vi "hem" till Stockholm. Det har varit mycket fart, fläng, långa promenader, bad och utflykter de senaste dagarna. Det märks på Nell. Hon blir trött och stel. Därför ska vi några dagar åt återhämtning nu. Nellsan ska få sova massor på sitt mjuka täcke och gå många korta promenader i parken runt knuten och judarnskogen. På fedag bär det nämligen av igen för midsommarfest på landet!



I söndags firade vi Tinos BIS-jakt och Davys BIS-valp placeringar på SSRK Gränna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0