Doris dansar på film

Både juldagen och annandagen har varit hemskt slappa och oproduktiva dagar från min sida. Jag hade en vision om att få massa gjort på mina milslånga to-do-lists de här dagarna. Istället har jag mest mumsat massa mat, hänt med familj och hundarna. Som julen ska vara antar jag.

Mamma filmade mig när jag lekte lite med hundarna på juldagspromenaden. Det är Doris som visar upp lite distansrörelser som Linda lärt henne och Billy som snurrar lite på slutet. De andra som medverkar, men mest bara äter godis, är Davy, Tessa och Tino.

Och just det, den stora bullen på huvudet är luvan på min hoodie jag hade under jackan. Det blåste jättekallt!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Duktiga lilla freestyle-Doris <3

2012-12-29 @ 18:52:09
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0