Ett tack till dig som läser

Den senaste tiden har jag sett fram emot att det snart blir ett nytt år på ett helt annat sätt än vad jag vanligtvis gör runt årsskiftena. Kanske för att året 2012 inte riktigt blev som jag hoppats på alla plan. Både privat och på jobbfronten har jag verkligen stött på prövningar och gjort stora förändringar. Ibland har jag nästan känt att det varit hund-delen i livet som hållt mig flytande, men så är det väl kanske ibland.

Idag när jag putsade på min årsresumé för 2012 var det med ett leende. Nellan har blivit en riktigt gammal hund, Billy har blivit veteran och så kom lilla Tessan i mitt liv. Och tänk så mycket härliga stunder och fina framgångar vi fått skörda ihop under året.
 
Men nu får det gärna bli 2013. Det nya året känns som startskottet på något nytt. Snart sitter jag på ett flygplan till Köpenhamn. Där ska jag skåla in nyåret med lite vänner. Jyckarna firar som vanligt hemma i lugna Hållsta med med mamma, pappa och hundgänget.

Såhär vid årets slut vill jag passa på att rikta ett stort tack till dig. Ja, just DIG. Du som är här och läser, som då och då lämnar en kommentar och tar del i vårt dagliga liv.

Kika in imorgon efter klockan 9 för att ta del av min årsresulmé 2012!

"Teamet" på SSRK Ungdoms SM i augusti 2012. Från vänster: Davy, jag,
Billy,Tessa, Mamma, Linda, Davy och såklart Mille Selander bakom kameran.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta men det där är Mr T och inte Davy!!

2012-12-30 @ 16:15:32
URL: http://quiteateam.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Gott Nytt År Jenny!
Önskar Dig ett fantastiskt 2013 <3

2012-12-30 @ 23:02:19
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0