Combine'are på EBK

Igår var det prova-på-dag på Eskilstuna Brukshundklubb. Jag är ju inte aktiv i klubben längre, men Linda är med i agilitysektorn och var där och hjälpte till. Jag ägnade förmiddagen åt att bada Billy, men Nell och jag anslöt mitt på dagen för att morsa på gamla klubbkompisarna. Nell samlade klappar och sprang genom tunneln ett par gånger, sen var hon rätt nöjd. Jag snackade med folk och insåg att jag verkligen saknar att vara del av en förening. Tiden i agilitysektorn på EBK var verkligen en rolig tid...


Alla Combine'are som deltog på prova-på-dagen + extra hunden Sigge.
Fr.v: Mille, Combine Ram Di Dam, SE VCh Combine Elle, Combine Quite a Miracle,
Linda, Combine Just a Daydream, SE VCh Combine Just a Fantasy, Sigge och Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0