Busy, busy, busy

Nu har vi börjat räkna dagarna vi har kvar i SD. Varje gång man träffar någon måste man påminna sig själv genom att fråga 'Hur länge är du kvar i SD nu igen?'. Och efter att man fått frågan besvarad samt svarat själv uppstår en liten tystnad innan samtalet kan fortgå. Ikväll  avfirar vi underbara Charlotte som ska flyga hem till frankrike och äta baguetter imorgon. Det får mig att vilja gråta redan nu.

 

Jag tror att alla känner hur dyrbar den sista tiden här är och därför gör vi det mesta av dem. Jag lider av sömnbrist och är konstant lite stressad, men det är värt det. Att åka hit var ett av de besta beslut som jag tagit i hela mitt liv! Här är lite exempel på hur jag använder guld-tiden:

 


Champagnebrunch på Baja Bettys i Hillcrest men några favoriter.


Vara lite töntig i en bil på väg till stranden med tillsammans med en gul apa och Charlotti


Strandhäng och brasa vid Mission Point


Underwear houseparty - så amerikanskt!


Strandhäng och tjejsnack


Villa Alvaradohäng och mer tjejsnack


Dansa hela natten på Typhoon


Taco tuesday i pacific beach


Eftermiddags grillning i Villa Alvarado


Retriver Hunt test i Chino


Duktig Öppenklass goolden på hunt test i Chino


Beer pong hos mina finska grannar


Lekar och chill i VA en vanlig lördagskväll


Paintball med militärfinnar och galna italienare


Romantisk date med miss J

 

Ni kanske förstår varför jag har så svårt att få huvudet runt taken på att åka hem snart. Alla underbara upplevelser och människor som jag varit med om och mött här kommer jag definitivt bära med mig resten av livet!

 


Kommentarer
Postat av: Gunela

? Var det inte PLUGGA du skulle göra i SD? ;) Eller blev det bara part, party ;o)

Vill höra mer om huntingtestet!!

2011-05-15 @ 21:27:26
URL: http://hemsida.net/kolbacken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0