Final week

Måndag och sista rycket i plugget. Förra veckan hade jag min första final. Det gick inte så bra tyvärr. Jag har poängen men inväntar fortfarande betyget, betygen här sätts nämligen ofta beroende på snittpoängen. Så elakt kanske, men jag hoppas att resten av klassen också fick låga poäng...

Nu kodar jag webbsida som ska lämnas in imorgon för hela slanten, samtidigt som jag försöker multitaska och pugga till mina två final exams till på onsdag. Jag är sjukt sliten och konsumerar alldeles för mycket kaffe och rockstar ur min "good luck" mugg som jag fick av min roomie Christina inför min första final. Trots det kommer tröttheten ikapp hela tiden.

Jag vill soooooooova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0