Sultans of Swing



Den här damen alltså, tusan vad tacksam jag är för att ha henne i SD. Vi träffades så ramdom. Lite tack vare mormor, lite tack vare facebook och lite tack vare den svensk-amerikanska handelskammaren i San Diego. Inte trodde jag att jag skulle åka till SD och hänga så mycket med en svenska, men tant Heddis fattade jag tycke för "på stuberten" (för att använda hennes uttryck). Vi dricker kaffe och tantar/töntar oss ihop. Heddis är liksom jag en märklig kombo av ett barn, en tönt och en tant på samma gång. Ibland pratar vi om saker som gör lite ont i hjärtat, men växlar lika snabbt till att skratta åt ett foto där vi båda har dubbelhakor eller ser ut som figurerna i serien "De tre vännerna och Jerry".

 


Kommentarer
Postat av: tant hedwig

aaaaw DITO. Vad skulle San Diego vara utan dig?

2011-03-24 @ 21:42:04
URL: http://hedwest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0