Laguna Beach sleepover

Kommer ni ihåg när jag skrev om dessa galningar? Sedan den kvällen har de vid ett par tillfällen kontaktat mig och Kimberley och bjudit in oss på diverse spännande aktiviteter, men det har alltid varit något som satt käppar i hjulet. I onsdags kom dock en invite som passade rätt i tiden: Beach Sleepover at Laguna Beach.

På eftermiddagen när Kimb och jag träffades för sen lunch efter våra klasser kom telefonsamtalet och några timmar senare bar det av. Kimberleys roomies Johanna, Deniz och Jasmine följde också med och vi körde den dryga timmen till Laguna Beach. Joey och Ant mötte upp oss barfota i strandshorts och sedan, otaliga trappsteg senare, nådde vi stranden och "lägret". Det är egentlugen inte tillåtet att sova på stranden, men på Laguna Beach finns en sorts vägg som man kan gömma sig bakom.

Det var elddans, baloonies, grillning av bananer, rapbattles, utforskning av grottor, gymnastikövningar beatboxing och tillsist läggdags. Jag och Kimb trängde ihop oss på ett skynke och drog en filt över oss. Killarna är en kristen grupp och måste erkänna att gå från rapbattle (riktigt bra också!) till att klappa oss på huvudena och säga "goodnight, god bless" kändes lite surrealistisk. Vid sjutiden släpade vi oss upp för de hundraelva trappstegen igen för att hinna tillbaka till dagens klasser.

By the way...
  • Om jag frös ihjäl?
    Svar: Ja
  • Om det var värt det?
    Svar: SJÄLVKLART!


Jag och Lady Kim precis innan avfärd till Laguna Beach. Kimbo är även ägare till alla bilder.

 



I matbutiken hittade vi en produkt som hette "Baloonies", geleballonger som man blåste
upp med sugrör för $1. Killarna blev eld och lågor, väckte tydligen barndomsminnen till liv
och enligt dem hade de inte funnits i butik på länge. Här är det Ant som visar hur man gör.



Det fanns en eld och en balansgång. Jag vet mina begränsningar så jaghöll mig borta
från den sistnämnda.




Deniz och Joey, lite blöta efter att ha utforskat strandens grotta.



Pyramid-dags, ingen mindre än självaste Jazzy Jasmine på toppen.



Om "Laguna Beach" låter bekant kan detta vara förklaringen,
och ja det var den stranden vi slaggade på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0