Strandplugg

Skolan här innebär faktiskt mer jobb än jag hade räknat med. Att jag hade lite trubbel med mina kurser ledde även till att jag hade dubbelt jobb ett tag, men nu börjar jag äntligen komma ikapp. Hittills har jag haft tre quiz, ett tal och två skriftliga uppgifter. I nästa vecka stundar min första midterm exam, och jag har även ett större quiz, inlämning av en designuppgift vi jobbat med sedan terminstart och en självutvärdering i tal-klassen. Puh!

Den här helgen går därför mycket i studiernas tecken, men för att lyxa till det lite skötte jag dagens läsning från stranden. Sköööönt! Imorgon blir det fortsatt läsning hemifrån och på kvällen ska jag och lite VA (villa alvarado) -folk på "moonlight kayaking" i tre timmar. Man kan ju faktiskt inte bara plugga en hel helg...


Helt okej pluggmiljö!


Kommentarer
Postat av: Moa

Åskar och jag har promenerat över en sjö idag... Lika soligt men i övrigt rätt olikt din nuvarande miljö :)

2011-02-12 @ 15:27:23
URL: http://klickerhundar.wordpress.com
Postat av: Nisse Larsson

Det äR jobbigt att leva!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-12 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0